Loyloy Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei og hopp! Jeg er gravid med nummer 2! Planlagt som bare det, h*n er laget på bryllupsreisen og vi er kjempeglade!! Forventet termin er 29april. Hilsen en Hoppende glad Loyloy som er 7+1 i dag!
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 gratulerer så mye med spiren!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 tøft :) jeg er 9 uker i dag ! og termin 18.april,hihi.. morsomt gratulerer
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Ååååh! Gratulerer så mye ) Det blir stas!
Reflexia Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 gratulerer!! håper du får ett fint svangerskap på alle måter!!
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 åååh så koselig ) gratulerer så mye!!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Masssse gratulere med spiren =0)
m@rie82 Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 åååååååååååååååå!! så gøy da!! GRATULERER!! håper du får et fint svangerskap. masse lykke til videre!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #17 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer!!! Håper jeg blir det snart også...
Loyloy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2007 Vi brukte trikset pute under rumpa og bena høyt i 20 min.. kanskje det virker for deg også?
Loyloy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. september 2007 M@rie... si meg bor du på Mysen?
bente69;) Skrevet 12. september 2007 #21 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer all mass, de beste ønsker for svangerskapet:))) Send litt babystøv til en langtidsprøver(29 pp nå), håper vi får det til før året er omme, ellers blir snuppa enebarn.
Loyloy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 12. september 2007 vet ikke hva du mener med pp, men jeg har i utgangspunktet ikke lett for å bli gravid. Var erklært steril da førstemann kom. Denne gangen traff vi på første forsøk, men gikk veldig inn for det da... Pute under rumpa og bena høyt i 20 min etter var tixet for vår del..
bente69;) Skrevet 12. september 2007 #23 Skrevet 12. september 2007 pp, er prøve perioder(antall mnd vi har prøvd å bli gravide). Så hyggelig at dere klarte det så kjapt når utgangspunktet ikke var så bra. Spira er deg vel undt:) Vi har prøvd det som prøves kan, pute trixet er stort sett i bruk hver gang. Å vi prøver virkelig hardt hver gang.
Loyloy Skrevet 12. september 2007 Forfatter #24 Skrevet 12. september 2007 Men 29 pp... det er da mer enn nok til prøverør.... to år sa de til meg...
Gjest Skrevet 12. september 2007 #25 Skrevet 12. september 2007 Grattis med spiren! Steril, du liksom, hihi...;-) Grattis med overstått bryllup, forresten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå