Gå til innhold

Jippiiiii! Ny rekord :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig nærmer jeg meg 75 kg, er på 76,3 nå :o) Gått ned fra 83,5 på 2 måneder. SUPERFORNØYD!!! Og veldig glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskrift, takk :)

(du har vært kjempeflink!)

Skrevet

Hehe....oppskrift og oppskrift. Jeg har prøvd mange kostholdsvarianter for å gå ned, aldri pulverkurer eller annet som jeg vet ikke funker, men de andre og for meg logiske måtene å legge om kostholdet på har ikke gitt resultater. Vekten sto bom stille etter fødselen av vårt eneste barn. Men så fikk jeg nyss om ketolysekuren, en lavkarbodiett som virker som bare rakkern! Anbefales. Kan lese på ketolsyse.no eller på slankeforumet her inne.

Skrevet

Blæ, gidder ikke sånn spesialmat og kun proteiner eller kun karbs og ditt og datt.

Holder meg til gode gamle "spise sunt og røre meg mer" jeg, så håper jeg det går nedover. Går jo det, men tar bare litt lengre tid enn jeg håpte ;)

Skrevet

Det er ikke spesialmat i det hele tatt. Spiser kjøtt av alle slag, grønnsaker, egg, ost, salater, lager frokostlapper.. Er aldri sulten, og vekta går bare nedover og nedover :o) Eneste forskjellen fra det man vanligvis spiser er at jeg kutter ut brød, pasta, ris og poteter. Familien kan spise som normalt - jeg kutter bare ut det overnevnte og tilfører riktige grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...