Mockanin Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 For det første har jeg ikke sovet noe særlig i natt. Jeg har søvnapnè og er avhengig av litt "hjelp" for å få den søvnkvaliteten jeg skal ha. MEN pga. snekkere som styrer rundt i huset tok vi strømmen på soverommet i går, så "sove hjelpen" min kunne ikke brukes. Dagen i dag har vært veldig slitsom og jeg har flere ganger duppet av på jobb (smart når man jobber ved sentralbord/resepsjon gitt. I natt må jeg se om jeg finner meg en laaaang skjøteledning, eller skjøte sammen flere kortere så jeg kan få sovet. Så får jeg nå i ettermiddag høre fra kollegaen min i resepsjonen at en av mannfolka på lageret hadde kommet til henne og klagd over at jeg drikker brus og spiser sjokolade. Nøyaktig hva han hadde sagt har jeg fortrengt, men at en voksen mann kan finne på å henge seg opp i det. Jada, jeg er overvektig, men om han mener han er så perfekt at han kan bry seg med hva jeg spiser da får han jammen ta tro om igjen. Lukter sur røyk og er temmelig uflidd, men inntil nå har det aldri falt meg inn og si det til han. Mannen er rett og slett ekkel i måten han er på også. Hadde for litt siden en vikar som hadde store pupper. Stakkars jente, hun fikk mere enn et par slibrige kommentarer fra samme mann. Jeg har mest lyst til å konfrontere den idioten og stille han til veggs, men holder smella på meg inntil han sier noe til meg selv. Så kommer jeg etter jobb trøtt, sliten og forbanna hjem med en unge som ikke vil eller har noen planer om å samarbeide og finner kåken min i en forfatning jeg hadde håpet å slippe. Vel, før jeg kan ta minsten inn må jeg støvsuge alle rom bortsett fra do og bad. Det lå et tynt lag med støv overalt pga. snekkerene. Dette støvet var umulig å få helt bort og jeg har en følelse av å ha halsen full av støv. Så tar jeg en nærmere titt på vinduene som har blitt byttet på soverommene.. Vel.. på vårt soverom har dem satt inn vinduene og that's it.. Ikke noe isolasjon eller papp eller noe rudt, bare kiler som holder dem på plass.. Trenger ikke å åpne noe vindu i natt for å få luft nei... fri lufting uten å åpne vinduene.. Så tar jeg en titt inne hos minsten og ser at dem bare har dytta isolasjon litt her og der. Så nå har jeg stått og dyttet fleecepledd inn der hvor det var åpent rett ut. Vil jo ikke han skal ligge og sove under sånne forhold. Tok en titt inn på rommet til eldstemann og ser at dem ikke har gjort noe hos han i dag. Vinduene der har stått kilt fast med kun kiler i to dager nå. Ikke noen ting som stenger for, så der er det også fri lufting. Og att på til sitter jeg her med en hals som bare blir verre og verre. Passer ikke i det hele tatt at vi ikke har noe valg, men må ligge med fri lufting i natt. Jeg kan jo ikke bli syk igjen nå. Var hjemme to dager sist uke fordi jeg kastet opp og hadde magesjuke. Hjelpe meg for en umulig dag... MÅTTE bare klage litt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå