Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har aldri helt skjønt hvem dere har referert til når dere har snakket om oink oink og nøffe*** etc... Men var inne på skravle (innlegg om bilsyke) må og da gikk det et lys opp for meg. Hvem i alle dager skriver noe slikt (blablabla uten noe som helst filter) og har hun holdt på her inne lenge?? Virker IKKE god....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 sjekk skraleforumet så ser du på svarene hun har fått at hun ikke blir tatt særlig seriøst... (innlegget handler om bilsyke)
petite fleur Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg tror det er det femte innlegget fra henne jeg leser om oppkast.....hun er visst sykelig opptatt av det. Og det virker ikke som tilbakemeldingene hun får går hjem heller! "rister på hodet"
Amanda- Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 hehe.. ok.. nå skjønte jeg... er aldri på skravle så og si.. så har ikke lagt merke til henne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå