3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 har aldri hørt om det jeg faktisk.... men så har ikke jeg babyer lenger da..
På`an igjen...har født... Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg har det:-) Babysense.
Neverstill Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 hehe.. det er 2 sensorer som man legger under madrassen til barnet, også piper den om barnet slutter å puste. lillegutt vil bare sove på magen så jeg ble anbefalt en sånn pga faren for krybbedød. men jeg tror ikke det var så vanlig med sånne alarmer som de skal ha det til.. vet bare om meg selv som har en. men jeg er glad jeg kjøpte den for jeg sover mye bedre nå som vi har alram. den funker innmari bra også.. den føler jo pustebevegelser i sengen og det har hendt jeg har glemt å trykke på knappen da jeg plukker ioo lillegutt fra senga og da føler jo ikke alarmen noe bevegelse siden han ikke ligger der og da tar det 14 sekunder så begynner den å ule.. jeg syntes selv jeg var hysterisk da jeg kjøpte den da
På`an igjen...har født... Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 jeg sov så utrolig dårlig også før jeg fikk alarmen,kikket til henne hvert 5 min om natten og tok på henne helt tiden om hun pustet, etter alarmen sover jeg bedre og føler meg litt tryggere, men har også glemt å slå av alarmen, uler som bare f.. så samboern har fått seg noen støkk:-)
sesamfrø Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Har hatt til begge mine. Kunne ikke drømt om å ikke bruke den... Bestemte meg for det med en gang jeg hørte at noe slikt fantes, at jeg skulle kjøpe den. Syns det er merkelig at ikke det er flere som har en slik. ( men gjerne 2 eller 4 vogner...) =))
Gjest Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 har ikke nå- burde hatt det. men skal ha den til neste.
*Maggi* Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Vi har Babysense til lillegutt. Han er født prematur (uke 31 + 4) men har ikke hatt noe lungetrøbbel. Tror jeg ville kjøpt den uansett prematur eller ikke; jeg har tenkt som så at jeg ville aldri tilgi meg selv om jeg lot være å bruke den nå som jeg vet at den finnes, hvis det skjedde noe med lillegutt. Mange har lurt på om jeg ikke blir nervøs av å bruke alarm på lillegutt, men det er jo nettopp det jeg da slipper - slutter han å puste, får jeg beskjed etter 20 sekunder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå