kissi85 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Har det noen ganger hver natt, er ikke mye godt!! huff Noen som har noen tips bortsett fra og ta magnesium tabletter??
twoboys & a girl Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Nei, har ikke funnet noe som hjelper. Hadde det sist gang og nå.
alvis Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ligg på rygg med beina opp og beveg ankel og kneledd rett før du legger deg. Eller få din kjære til å massere leggene dine på kvelden. Det hjalp i alle fall her. Syns også det blev litt bedre da jeg begynte å bruke støttestrømper på dagtid.
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Hvetekimolje har hjulpet på mine legger.. en teskje om dagen Smaker ingenting syns jeg, men ikke alle som er enige i det...
Hormonella:0) Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Sambo har massert leggene mine før jeg legger meg med tigerbalsam. Dette har funket... kan jo være tilfeldig,men sikkert verdt å prøve )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå