Gå til innhold

Noen som vet????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler underlivet mitt straks skal eksplodere. Området rundt skambeinet og kjønnsleppene mine. Det er ekkelt og veldig ubehagelig. Har i det siste hatt vondt oppi greiene og til tider rundt skambeinet og rett over men aldri kjent dette før. Har enormt med nedpress (tror jeg) og når jeg er på do for å tisse føler jeg at jeg må trykke og presse ned over. Noen andre som har hatt det sånn eller vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det akkurat sånn!!

noen som vet hva det er?

Skrevet

Jeg har også trykk/press i det området, og det er svært ubehagelig, men det kjennes ikke ut som at det skal eksplodere akkurat. Ellers har jeg også den følelsen av at jeg plutselig må virkelig presse når jeg må tisse. Tror kanskje hodet har festet seg (at d er derfor)

Skrevet

Hos meg kjennes det virkelig ut som det skal eksplodere neden til. Det er ikke noe godt i det hele tatt veldig ekkelt. Akkurat som hvis du har plaster rundt fingeren og det er litt for stramt.

Skrevet

Har også hatt det slik til tider. Mannen min sier det ser ut som om jeg er veldig hoven og rød. Spurte fastlegen min om dette var normalt, og det var det visst. Spesielt hvis man går med trange bukser, sitter litt "galt" eller under/etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...