Gå til innhold

Liker ikke hun ene jordmoren i serien!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Er glad hun ikke hjalp meg under fødsel!!

Kaller oss som fikk epidual for "pyser"....unskyld meg men er det mulig at en jordmor kan se så svart/hvitt på det!!!

Takk gud for min fantastiske jordmor som ga meg epidural med glede:-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var litt gøy at hun kalte de som ville ha epidural for pyser, men 2 min etterpå så måtte hun ha smertestillende pga vondt i nakken ;P hehe... DET er mer pysete spør du meg..

Skrevet

ja:-) Hadde det fantes epidural på den tiden hun fødte så skal jeg banne på hun hadde valgt det selv he he:-)

Skrevet

Oioioi

Er så lykkelig for de jordmødrene jeg hadde på ullevål, spesielt en student, Trine

Skrevet

Ja, fysj, hun likte ikke jeg heller. Pysete fødende, men stakkars meg som har kink i nakken. Dustedame!

Skrevet

Ja. Haha! Det er så VONDT i nakken!!! Helledussan da...

Skrevet

Nydelige Christina+1pp : oh yes, skal banne på at hun hadde valgt det hun også hadde hun hatt mulighet!! Glad hun ikke var på jobb da jeg fødte.... selvom det skal nevnes at jeg ville jo ha epidural uten å få det da..

Skrevet

er den serien lagt ur på nett tv eller....??? noen som har en link....???

Skrevet

Jeg synes hun var kvalm, klager på at alle var blitt så pysete, også syter hun sjøl over at hun hadde så fryktelig vondt i nakken.... det lå faktisk folk på rommet på siden av så hadde det myyyye verre... rar kjerring.

Skrevet

Helledussan da dere! Hun sa jo at hun selv hadde smertestillende da hun fødte, og epidural er da ikke så veldig nytt da. Hallo i luken! Det har de hatt i laaange tider. De hadde det da jeg ble født for 30år siden iallefall!

Skrevet

var vel ikke akkurat det hun sa da.. hun sa jo at folk generelt er mer pysete nå enn før.. og det er jo faktisk sant.. Men det henger også med i at man ikke hadde så mye "tilbud" før.. Og de fleste hadde vel valgt alt de kunne hvis de kunne det.. ingen VIL ha vondt..

Fødte selv uten noe som helst smertestillende.. men det var mest for at jeg IKKE RAKK å få noe.. hadde tatt imot det meste jeg! hehe.. rakk ikke vise meg lystgassen engang.. skulle hatt med noen som meg i den serien.. da hadde ikke så mange blitt skremt iallefall

Skrevet

hehe.. du er anonym seff.. var bare så morsom kontrast, når hun nevnte at fødende kvinner som fikk epidural var pysete, og 2 min etterpå må hun ha smertestillende pga nakken! Ikke værre enn det ;)

Skrevet

ja, hun virket litt falsk..he he:-)

håper hun er god i nakken sin nå da stakkar:-) "fniiisss"

uff..jeg er slem pike i kveld:-=)

Skrevet

tusen takk...:o) nen tror det er noe klikk med denne dataen....er jo bare hvitt der hvor serien skal vises jo.....noen som veit hvorfor....????

Skrevet

Hun sa jo at hun selv også hadde vært "pyse" når hun fødte da...

Skrevet

Hehehe! Jeg synes det er så morsomt med slike innlegg. Utrolig hva man kan henge seg opp i og hisse seg opp over! Hohohooo!

Skrevet

Ble litt stolt jeg da, for jeg fødte uten smertelindring!

(men med mye lyd!)

Skrevet

Hun sa jo etterpå at hun tok smertestillende selv også da hun fødte da.. Så hun kalte jo for så vidt seg selv en pyse også. Tror ikke hun mente det sånn som dere over her har tolket det...

Skrevet

hun var jo bare ærlig da.. de vet jo hva de snakker om når de sier at fødselen med engang blir komplisert når man bryter inn i det naturlige fødselsforløpet og man havner i "rød sone" eller hva det var hun kalte det.

All forståelse til de med fødeskrekk og langvarige fødsler hvor de må ha epidural fordi de er tom for krefter,men jeg er faktisk enig i at det er best og la naturen gå sin gang.

Som de også sa så kan epiduralen ha negativ effekt i noen tilfeller,og riene kan bli svakere og noen ganger avta.det er jo en veldig kjedelig situasjon å havne i.

Skrevet

Likte henne godt jeg og kunne godt tenke meg henne som JM ved en evt neste fødsel. Syntes at hun var saklig jeg, mht smertelindring. Dessuten virket hun virket trygg og god synes jeg :-) Jeg må innrømme at jeg er litt stolt over at jeg fødte uten smertelindring MEN det betyr IKKE at jeg synes de som bruker det er pyser. Alle fødsler er ulike og min var intens men kjapp.

Skrevet

Hvilken jordmor var det? Var det hun som het Unni?

Skrevet

Husker ikke hva hun het men det var hun som hadde vondt i nakken.

Skrevet

Husker ikke at noen hadde vondt i nakke. Åssen ser hun ut?

Skrevet

Lyst, ganske kort hår med litt krøller i. Hun tok imot babyen til den asiatiske jenta (tror hun opprinnlig var det men snakket rogalandsdialekt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...