Süsse Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Nå vet jeg hva du egentlig er! Du lot som om du ikke kjente igjen meg, men det var du som var flyvertinna. Hah! Hunken til M1g er sett og kanskje noen tenner på Minken her inne også...
Dronningen! Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg tror egentlig at det er henne jeg også Süsse, ser for meg henne i oppsatt, stramt hår, trange blyanskjørt, hvit bluse og halve tax-free`en i ansiktet! Kafffffe? Tseee?
Süsse Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Jamen hun var ikke helt slik da. Hun var mer... sug lut! Søster eller bror kanskje?
Dronningen! Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Da var hun vel like morsom somLuten da? Hunk??? Jeg har faktisk sluttet å se på fotball etter at han la opp:o)
Süsse Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Hun hadde vel ikke så mange sjanser til å være morsom, men veldig søt og likandes var hun. Hunken glana litt på meg. Lurer på om det var fordi at øyet var rødt og litt rennende etter at lillegutt kjørte løvematen sin i øyet på meg?
Dronningen! Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Eller muligens det at han synes du var søt?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Selvsagt, søta, det var bare best under forholdene å late som vi ikke kjente hverandre - overvåking og sånt - Either you are with us or you are with the terrorist - skjønner? Men håper du satte pris på den ekstra servicen med drikkevogna?
Dronningen! Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Var det derfor hun skyldte på løvematen og guttungen? Booze?
Dronningen! Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Ja da,hørte det før.... Leppene dine er forseglet med den nyeste long-lasting-lipstick fra Dior og boozetralla er tom!
Süsse Skrevet 12. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2007 Sliten mamma med gutten og baggasjen på slep er vel ikke så veldig søtt.
Süsse Skrevet 12. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2007 Terrorisme! Det var det jeg skjønte. Drikkevogna og livredningsvesten for barn i snor satte jeg pris på. Men helt ærlig: Har du ei søster som er flyvertinne?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Ikke det jeg veit, men jeg bør kanskje spørre min far om han har vært ute og viftet med snuppeluren? Kanskje det er meg i en annen dimensjon, et uttrykk for min indre stewardess...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå