Blå + en i magen Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Lurer på om noen har opplevd positiv graviditetstest, hvor det viser seg at det er feil? At man ikke er gravid allikevel? Akkurat testet positivt på 2 forskjellige tester. Er redd for at jeg blir skuffet... Får ikke bestillt legetime før i morgen. Derfor lurer jeg på om noen har testet positivt uten å være gravid før?
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 tror nok at den er i boks.Grattis.Lykke til.
L<3E<3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 jeg har gjort d,men testet neg til legen.. så d var sikkert feil på mine tester men tviler på at dine tester er feil.. så gratulerer, lykke til:):)
Blå + en i magen Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Hmm, ok. Måtte kjøpe forskjellige merker, for å sjekke;) Tusen takk for svar!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Tror nok at med to positive tester og to forskjellige merker så kan du nok slå deg til ro med din lille spire=) Gratulere så mye=)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå