mariell82 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er det helt ok kvalitet på dei skona? noen her som har hatt eller vet noe om dei. Var en reklame på tv i dag om det,så lurer på om jeg skal gå for det eller ikke.
Sebra Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Har kjøpt sånn pakke tilbud av eurosko før. Har hvert fornnøyd.
Monajenten Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Hva inneholder dette pakketilbudet, og hva er prisen?
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 det lurte jeg på også.. ungene hadde cherrox derfra i fjor.. veldig fornøyd med de.
Bettybu Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Tror det var skofus vi hadde ifjor, og det var helt ok!! "Sherroxer" har vel noenlunde samme kvalitet?? Har ike så veldig stor erfaring på dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå