FrkForsiktig Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg har sagt det til han sikkert ett-hundre-og-fjørten ganger at ull-klær må vaskes for seg med eget vaskemiddel og på ull-program.... ....men likevel har han klart å putte to av ull-bodyene til mini i maskinen sammen med "vanlige klær"... De blir jo alt annet enn like myke som før når de er tørket...!!! Tror jeg kunne kn..... han!!! Er det noe jeg kan gjøre for å "redde" dem? Iallefall minske skaden litt?
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Uff, ja det der er kjedelig... Er det ikke balsam man kan legge dem i tro?? Kommer sikkert et godt tips her. Ellers så vasker gubben her kune klær når de er ferdig sortert, og de på hylla som er sensitiv vask rører han aldri
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg har erklært meg for suveren diktator i vaskerommet, husets herre styrer med maten istedet )
Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 jeg har 0 peil på å vaske klær men fremdeles jeg som vasker de,hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå