Gå til innhold

og nå griner jeg igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på nrk1.... hehe....

sååå koselig =)

merker jeg har så lyst til å oppleve det en gang til =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har IKKE jeg, men jeg griner allikevel:-)

Skrevet

haha, jeg også.. og jeg har ikke født engang.. presser gjør jeg også.. holder pusten.. *FNIS*

Skrevet

Jeg også! Den følelsen med å få et nyfødt barn til brystet er fantastisk!! :o)

Skrevet

...men morsom hu jordmora som nærmest sa rett ut at folk som føder med smertestillende er pyser da, samtidig som hun syter over vondt i nakken og skal ta seg smertestillende, hahaha!

Skrevet

nå stikker jeg tilbake til fotballen.. høhø..

Skrevet

hehe... ja du kan så si....

jeg var ikke av de pysene hun snakker om jeg da... =)

Skrevet

Griner altså! Skal ikke føde flere ganger nei!!! ;o)

Skrevet

og jeg spiser fort piller ved hodepine og annet da...

Skrevet

Nei, ikke jeg heller, så følte meg ikke truffet, men syns hun var litt respektløs.

Skrevet

Åhhhh, stakkars dameee. Jeg kan ikke tro at jeg har vært gjennom det der.. Guuuuud.*frysninger og ståpelt* iiiiik

Skrevet

Nei nå griner jeg og. Herregud jeg skal ha flere barn! Så utrolig vakkert!

Skrevet

Kjempe bra program. Etter jeg har sett på det føler jeg meg skikkelig snytt for en fødsel, fikk ks med guttunge,

Samtidig får jeg så lyst på en til, men det får jeg ikke. Så litt sårt å se på. Men kjempe rørende å se alle de fødselene.

Skrevet

Trodde det var bare meg jeg... hehe

innmari sterk opplevelse!!!

Skrevet

Grein jeg også ja, særlig med tanke på at det bare er 13 dager siden jeg fikk jente nr 2;)

Et herlig program

Skrevet

jeg å...griner alltid når jeg ser fødsler, jeg og vil=(

Skrevet

Haha.. godt det er fler:) blir litt verpesjuk her;)

Skrevet

Off jeg vred meg i smerte og grein så tårene sprutet når hu la han til brystet!!!! :(

Utrolig fin serie

Skrevet

Jeg griner jeg også, og jeg vil føde igjen, for det er det største i verden, uansett :) Etterpå er alt vondt glemt, og der og da føler jeg meg som den sterkeste i hele verden :)

Skrevet

Det kom noen tårer her også. Kjente meg såå igjen med hun ene som de måtte bruke sugekopp på. Mannen min satt også og så på dette og han kjente seg igjen når han så mannen hennes og hvordan han sikkert hadde det. Veldig fin serie syns jeg også, men det frister ikke til gjentakelse, med tanke på to ks som jeg måtte igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...