Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Vesla har tydeligvis lært seg et nytt ord i barnehagen; "dumma". Hun har kalt meg dette et par ganger i går og i dag. Tydelig at hun vet betydningen, for ordet kommer når hun er sinna på meg. Jeg har sett morskt på henne og sagt at det ikke er lov å si og fjernet henne fra situasjonen. Det er kanskje ikke noe fasitsvar på rett respons på dette, men hva gjør/sier dere i sånne situasjoner?
zadine Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Vet ikke helt hva jeg skal svare. jeg er også dumming med jevne mellomrom. Og perioder veldig ofte. Hun vet også hvilken sammenheng det hører hjemme. For det kommer oftest når hun ikke får lov til noe. Vil gjerne også vite hvordan jeg bør respondere på dette
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 HI igjen her - skulle bare si at vesla er akkurat fylt 2 år..
Expat Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Som noen sa ang banning, det beste er vel å "misforstå" hva de sier. Så når hun sier dumme mamma så sier du "tromme?" mamma har vel ingen tromme? Eller no sånt? Helt feil respons etter hva hun er ute etter, forvirringen er vel nok til å få henne til å gi opp på teite mamma
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Hehe - den var jo litt lur:) HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Har mest tro på ingen respons. Ville prøvd å overhøre det. De er jo helt tydelig ute etter å provosere noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå