grå :) Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 malin lærte seg å krabbe første helga i september. nå reiser hun seg etter sofaer og bord og forsøker ta et par skritt stående på to. skal det virkelig gå så fort? knerta er jo ikke såååå stor heller. kan da vel ikke begynne å gå enda heller. hmmm jeg kan få det travelt tror jeg framover....
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Min gutt som blir 8 mnd i morgen gjør også det... Eldstemann var mye mer bedagelig!
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 eldste gutten min begynte å krabbe skikkelig og reiste seg opp på samme dag han... da var han 8 mnd..
grå :) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 hmm pappaen gikk visstnok da han var 9mnd. moa gikk da hun var året. hadde liksom sett formeg litt mer tid med krabbing jeg da:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 hehe... er ikke sikkert det kommer til å skje så fort alikevel da... gutten min gikk da han var 11 mnd.. så det tok tid før han slapp seg.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 De går nok ikke enda selv om de begynner å reise seg (håper jeg...)
hund&barn@fullrulle Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 He he, ja kan fort bli travelt.. Men kan også ta tid da. Siri reiste seg lenge før hun gikk. Kunne så vidt gå to-tre kontrollerte skritt men resten tok tid
grå :) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2007 hehe satser på at det tar litt mer tid, men hadde ikke forventa det allerede. moa gikk rett fra å humpe på rompa til å gå. var liksom ikke noe særlig tid på å holde seg. jaja. er godt når de beveger seg selv i det minste:)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Når i januar er hun født? Så på profilen din.. =) Pluggen min kom i 13.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Snuppa reiste seg opp å gikk rundt når hun var rundt 5.5 mnd, krabbet når hun var 6 mnd og satt seg opp selv når hun var 6.5 mnd, Gikk utrolig fort syntes jeg men hun har vært veldig sånn med alt, når et først har skjedd ting så har det kommet med et smell
mumbo Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 Det er ikke sikkert hun begynner å gå sånn helt med det første, selv om hun reiser seg opp etter møblene :-) Her i huset satte han seg opp selv på åtte månedersdagen sin, og reiste seg opp bare noen dager senere. Gikk de første to skrittene da han var elleve måneder. Nå er han straks ett år, og det hender han tar et par skritt, men ikke mer. Han kommer nok til å krabbe og gå langs møblene en god stund ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå