Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 ikke spice, peppes, dolly d eller pizza&kina expressen. Noen gode anbefalinger???anyone??.-)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Pizza Pancetta - byens beste pizza, uten sammenlikning. Enten på Briskeby eller i Kirkeveien.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 yummi, har bestillt nå:-) godt å prøve noe nytt innimellom:-) takk for tips!
Gjest ->>- Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Sushi Express i Parkveien, Sushihuset på Carl Berner, Nam Sushi i Sannergata, Oishi Sushi i Skippergata. Kittys Sushi i Helgesens gate. Ja, jeg er litt ensporet. Take-outs altså, ikke hjemkjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå