Gå til innhold

Herregud, ser dere på Jordmødrene på NRK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt tullete av å se på jeg!! Og hva med ho jordmora som kalte alle som fikk smertelindring i fødsel for pyser, også tar ho smertestillende for nakken når ho er i full jobb??? Litt provosert av den der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ser.... Syns d er utrolig spennende jeg....

Ps: se forbi jordmora:o)

Skrevet

Kjempe spennende!! Jeg får lyst til å føde!!

Skrevet

skulle ønske det var meg!!!!!!!!!!! ...og alle dere andre her inne som ønsker seg barn....

Skrevet

lurer på om ikke anette er ei jeg kjenner.,.. hehe men ser bare snø nesten, tven klikka :( men stemmen hennes kjenner jeg igjen :) den er ganske spesiell... typisk at jeg ikke får sett :(

Skrevet

Når man er på jobb, så synes jeg det er lov å ta smertelindring pga. nakkesmerter.

Skrevet

*gud hvor tårene triller og jeg ser ikke ordentlig engang*hehe

Skrevet

Sitt her å grin ej no.. Rørt.. No blei ej enda meir utolmodig.. hehe..

Skrevet

Her også!! Blir så rørt jeg altså!! Sitter å tuter...hihi!

Skrevet

Uff jeg får helt vondt av å se på folk som føder i den stillingen huff huff huff....mot tyngdekraften. Er jo ikke rart man må ha smertestillende da. Jeg har fortsatt vondt.....

Skrevet

Helt enig, men det er også lov å ta smartestillende når man er i fødsel, uten å bli kalt pyse...tro meg:-)

Skrevet

men jeg vil føde jeg og!!!!! Gråt litt jeg og gitt...hihi

Skrevet

Ble vanvittig provosert av henne jeg også:P hehehe. Visste at noen kom til å skrive om det her på bim;)

Jeg likte ikke henne jeg;) hehe

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

IKKE jeg heller.

Dens siste fødselen var prikk lik min...med sugepropp og alting...grøss:-((

Skrevet

Ja, blir et litt sårt tema, i hvertfall hvis en har vært igjennom en fødsel før som ikke bare var en dans på roser.

Skrevet

Da jeg fødte min lille pike...stod jeg av alle ting mens mannen min holdt meg. det var den stillingen jeg sa at jeg ihvertfall IKKE skulle ha da vi var på fødselskurs...haha. men den fungerte kjempe bra. Var jo så vondt så jeg merket ikke at låra ble skjelvne. Neste gang skal jeg prøve å sitte mer på huk...dette er visst den potimale stillingen for bekkenet...og det er sikkert sånn vi egentlig skal føde (fra urtiden altså) haha...

Skrevet

Vil bare minne om at samme jordmor sa at hun også selv hadde tålt lite smerte under fødslene sine, så hun mente på den måten at "vi alle" er pyser, inkludert henne selv ;-)

Skrevet

Da får hun si at HUN var pyse, og droppe det ordet ALLE synes nå jeg.

Skrevet

joda følger med på det, spennende....rørende...

gleder meg til det blir min tur..:)

Skrevet

så moro.. så episoden på nettet istedet og jeg kjente begge jentene :) herborg var jeg på bim treff med og anette :P

Skrevet

Merkelig dette her.. så vanvittig vondt det egentlig er, så GLEDER vi oss!!! ;)

Skrevet

Jeg synes ikke noen av de var særlig skremmende da min var veldig traumatisk, men det er berre bra for min del, da ser jeg at det går an å føde "normalt"

Skrevet

Jeg tror alle fødsler er individuelle....jeg fikk en epidural som virket så bra at jeg ikke fikk noen smerter i det hele tatt, føltes bare ut som jeg trykket ut en stor bæsj så det trenger ikke være veeeeldi vondt hvis man får epidural og den blir satt riktig....

Skrevet

Jeg fikk også epidural som virket kongebra, men det hjap lite når bebissen ikke ville vri seg riktig...ble hasteKS på meg, men jaggu gikk det ikke bra det også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...