Lillegull2008&2010 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 tror jeg skrev det igår også, var helt i skyene så jeg vet ikke hva jeg har gjort. Men det var så morsomt å være på ultralyd. Opplevelsen var helt ubeskrivelig og magisk. Fikk ny termin dato da, 8 ferbuar, istedet for forrige UL termin og vår termin som er 12 februar. vi er 100% sikker på at det er den 12. Så lenge det ikke går an å bli gravid uten å ha sex Men hvilken skal vi forholde oss til da? Begynner jeg på 19 uker imorgen som UL sier, eller på søndag som vi er sikre på. Det er jo bare 4 dager forskjell, men.. det blir jo feil iforhold til selve termin. Hva får dere andre da? og er det noen som har navne forslag forresten? gutten vår mangler navn ;p
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hadde ikke brydd meg om at de flyttet termin med 4 dager. Fostre vokser i rykk og napp, og det er variasjoner på babyer som på voksne. Og 4 dager fram er jo bare positivt for deg! Og grattis med gutt, og velkommen i den klubben!
Lillegull2008&2010 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 ååh, får du også? gratulerer! Det er så spennende. Føler meg forelska ganger 10 trudde aldri en ultralyd skulle bli så magisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå