blittmamma07 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 vi har nå hatt vår baby på babysvømming for 3. gang. Hun var akkurat fylt 3 mnd første gang vi var der. det ble mye grining i garderoben og det trodde jeg var pga masse folk, nye og skumle lyder. men 2. gang ble nesten lik. idag derimot ble det helt katastrofe, hun gråt helt hysterisk når vi forlot garderoben som vi denne gangen hadde helt alene da jeg ville unnga bråk. hun sovnet av utmattelse etter nesten en time. flere som har opplevd dette? dette vil nemlig bety at jeg ikke drar tilbake før hun blir eldre, men jeg tenkte hvis noen vet hvorfor eller har noen tips ... for det er jo veldig lærerikt med babysvømming og ikke minst koselig hvis bare alle trives i vannet.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Dette kommer sannsynligvis av at hun er kjempe trøtt!!! De små blir veldig trøtte og slitne av å bade slik og da skriker de. I dag var vår 4.gang (med minsten vår) og han var som vanlig kjempe sliten. Amma litt etter at jeg var ferdig i garderoben og så sov han i nesten 3 timer. Det er helt normalt!!! Så var jeg deg ville jeg bare fortsatt på babysvømming.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ja, og sørg for at babyen din er mett og uthvilt FØR dere bader.... det hjelper ganske mye =))
EnJente_m_EnJente Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Min datter fikk sterk øreinfeksjon av det !
Pysa Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Her koker vi flasker og smukker, vasker gulv mange ganger i uka og babytøyet vaskes for seg. Men små babyer dyppes i andres kroppsvæsker og klorin. Ikke vondt ment på noen måte, bare totalt uforståelig.
blittmamma07 Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 det var bare at for første gang tok hun ikke engang pupp når hun gråt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå