Gå til innhold

Hei Hei alle Mai mødre!


Tirilill

Anbefalte innlegg

Plutselig ble testen positiv! Helt utrolig. Hadde skått helt i fra meg at det skulle bli Mai baby på oss. Har tatt 3 tester og alle var negative. Men i dag nesten 14 dager siden jeg skulle hatt mensen testet jeg meg på nytt....og der kom krysset!!

Ble helt varm og kald og rar. Trodde nesten ikke det jeg så!!

Nå må vi begynne å spare til tvillingvogn!

 

Har termin 13. Mai

Får håpe jeg rekker å komme tilbake fra sykehuset før den 17. for jeg vil så gjerne gå toget med sønnen vår...hehe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Jeg hadde akkurat den samme følelsen. Hadde ikke tenkt å ta noe test en gang for jeg var så sikker på at det ikke ble noe denne måneden.. Forrige gang hadde jeg masse symptomer, mens denne gangen har jeg knapt merket noe. Plutselig en kveld fikk jeg en rar fornemmelse, og jammen ble det et kryss på oss også :)

 

Har termin 9. mai. Hvor gammel er sønnen din? Har en datter som blir to om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er straks 8 mnd.

En liten villstyring. Har blitt en kløpper til å krabbe. Har måtte renske stua for gulv stående planter og lamper.

 

Blir vel en liten utfordring å skulle være gravid med en sånn villing i huset.

Hadde bekkenløsning forrige gang. Våknet i dag med stikkende bekken smerter inne i høyre lår. Så da er det vel i gang igjen tenker jeg.

Hadde jeg ventet noen dager til med å ta testen så hadde jeg ikke trengt det...

 

Jeg må si at nå håper jeg litt på jente...tok meg selv i å se på rosa tøy når jeg skulle handle til oskar i går..hehehe....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...