Gå til innhold

mmm.... hva er vel bedre enn dette......???


Anbefalte innlegg

Skrevet

en iskald øl, en pose smash, stille hus (ungene er i seng og gubben borte og ser fotballkamp) og dib og tv for meg selv =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bortsett fra øl, høres det bra ut...........

 

Skrevet

Høres lovende ut, men jeg hadde absolutt tilføyd fotballkampen!!

Ser du ikke på? Fy F*** så spennende den er!!! :-D

 

Her drikker jeg cider da, og har kjæresten min en halvmeter unna, koselig det også;)

Skrevet

Mmmm...deilig! Her er minstetøtta i seng, storesnupp har venninnebesøk og jeg koser meg med brødskive med nyrørt tyttebær mens jeg venter på jordmødre. Gubben sitter på flyet nå og gråter sannsynligvis over at han ikke får sett kampen i kveld. Hehe... ;o)

Skrevet

ååå som dere koser dere da=)

Ha en fortsatt fin kveld!!

Skrevet

kunne ikke sagt det bedre selv!!!!!!!

Skrevet

jo kampen står på Monajenten... men å skal tv`n over på nrk1 og jordmødrene =)

Skrevet

JoSomamsen det hadde jeg også gjort om jeg var mannen din, DEN gøye kampen!!! ;)

Skrevet

Med fotball på så :) Ååååå jeg vil også ha smash. Tok litt popcorn og får dårlig nok samvittighet av det så like greit det ikke er noe smash her kanskje.... Har forresten cola zero. Liker ikke øl og har ingen vin i hus ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...