Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sliter mye med magen.hun er over 4 mnd. Hun får mm, men har ikke så ofte avføring når det kommer lukter det ekstremt ille samme som prompene hennes og den er tykk. I dag skrek hun samenhengende en time før hun roet seg og da kom det masse bæsj.Kan det være at hun får vondt av at bæsjen skal ut?

Blir det bedre om jeg gir henne sviske saft fra nesle 4mnd? Hvor mye skal jeg gi og hvor ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan godt hende den er litt vond for henne å presse ut..

jeg bruker malt i melka til sønnen min,men du kan godt bruke sviskesaft..

men hvor mye og hvor ofte vet jeg ikke..

prøv med noen skjeer først kanskje..:)

Skrevet

Vi brukte malt i starten. Ca en spiseskje fordelt på 6 flasker ca (vi blandet alle måltidene ferdig kvelden før, så blandet alt i ett litermål) Men da vi startet med grøt, tok vi en t-skje sviskesaft i grøten, og DET FUNKET mye bedre!!! hehe... Anbefaler svisker, hvis du gir grøt...

Skrevet

Gir ikke grøt enda, er litt redd for at hun skal bli enda værre i magen.men kan jeg evt gi på flaske eller et par ts?

Skrevet

Du kan jo blande malt i mme flaske foreksempel? Hvis ikke så vet jeg at noen gir sviskesaft blandet med litt vann på flaske.. Sviskesaften i seg selv er visst litt "Sterk" så derfor blandes det med vann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...