Gå til innhold

Hvor i Trondheim handler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om fine mammaklær i Trondheim.. og hvor handler dere babyutstyr billig og bra? (billigere i sverige?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Zip på leutenhaven har de fine mammaklær (men det er litt dyrt da) Ellers så har de endel mammaklær på Lindex på KBS senteret.

Vi har handlet det meste av utstyr til babyen på Barnas Hus på Tiller. Vet ikke om det er billigst der, men de har iallefall myye fint :-))

Er den butikken jeg liker best iallefall :-)

Vi kikka litt i østersund, men syntes ikke det var så mye fint der. Det blir sikkert billigere om man handler der, iallefall om man skal dit uansett. Koster jo både tid og penger og fra dit også :-)

Skrevet

Jeg kjøpte min første gravide-bukse i dag, på polarn o pyret. De har litt gravideklær, og buksene var faktisk ganske fine.

Ellers vet jeg ikke, har ikke kommet så langt ennå... :)

Skrevet

H&M og Lindex. Men sjekk ut "Det lune redet" også. Det er en kjempefin mammaklær og cafe på samme sted. Masse fine klær, fine priser og i det hele tatt til å anbefale!!!! Det ligger rett over inngangen til Mikrobryggeriet :D

Skrevet

Hei. Jeg har akkurat vært en tur i Trondheim , bor i nordnorge. Jeg fant fine mamma bukser på h&m og STORE amme bher på lindex :-) Var også rundt i de forskjellige barne utstyrs butikkene og det var mye dyrere på barnas hus enn på bebito og den butikken ved Tiller videregående skole husker ikke navnet på butikken. Men det kommer jo selvfølgelig ann på hva man skal ha , hvilke merker osv........... -Eller så er baby utstyr som regel ca 25- 30% billigere i sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...