Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide, så fort TR er ferdig er vi i vår 3. pp. Da jeg ble gravid med lillemann hadde vi sex annenhver dag fra dag 10 i syklusen. Dette har vi gjort nå også, uten hell...

Lurer på å gå til anskaffelse av EL-tester, men er ikke helt sikker.

Har dere sex hver dag rundt EL, eller bruker dere andre "metoder"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har hver dag uansett vi :) fra start til slutt av tr. ca midt på dagen :) veet ikke om dette funker enda da, for er vår første pp etter tr ( som er ferdig på lørdag!) så ekstremt spente.. blir såfall vår første

Skrevet

Dette var nesten skummelt å lese LilleMeg...

Det var akuratt som om jeg skulle skrevet d du skrev. Vi har også sex alltid!!! TR er ferdig på fredag og dette er også vår første pp, og det vil også vår første...

Stilig :o) hehe

Skrevet

hver dag eller annenhver dag.

har ikm ca 26 sept

blir andremann.har hatt 3 spontanaborter på rad så håper det går bra neste gang å att det bli DENNE mnd!! :)

lykke til!!

Skrevet

Vi hadde hver dag, og flere ganger per dag da vi ble gravide med nr en. Men nå når vi prøver på nr to, så ble det bare annen hver dag:-)

Skrevet

åh, så kjempearti =) håper det går fort for begge to ;) er så spent. lykke til!!!

Skrevet

Hurraaa! Positiv test i dag og alle symptomene!!!!!!!! Håper og krysser fingre og tær for at det skal sitte.

Tenkte bare si at vi har prøvd over ett år uten tegn til graviditet, og hatt mye sex...hver dag, flere ganger i helgene. Fikk høre det var dumt, da mannen hadde lav sædkvalitet. Har også behandlet en mulig infeksjon i pungen i sommer, men ikke fått svar på testen etterpå. Men nå er det jo bevist at han funker, og vi funker!!

Kanskje er det noen andre som kan øke sine sjangser også ved å spare opp litt og levere en god ladning 1-2 dager før EL. Ikke godt å si om det er det som skal til, men det funket for oss. Er veldig glad og forbauset......og vi krysser som sagt fingre og tær!

Skrevet

Glemte å ønske alle sammen masse lykke til!!!! Husk at "oddsene" er på vår side når det gjelder å bli gravide. Selv om utålmodigheten tar overhånd og TR-depresjonen kan være tøff. Har dere alle sammen med i mine bønner om kvelden.....

Skrevet

gratulere så utrolig mye... :)

vi ha sex ca annen hver dag.. prøvde å ha sex hver dag men da føltes det som et pliktløp å var ikke særlig romantisk. men har lest at annenhver skulle holde.... åh å har kjeg små ømme bryster.. synes at luktesansen er skjærpet , er oppeflere ganger om natten for å tisse.. men negativ test i dag.. kan jo alltids håpe at jeg får positiv om noen dager...

Skrevet

Vi har hatt sex 2-3 ganger pr dag hele EL perioden..! Vi er vår første PP og mannen min er vel litt vel ivrig...

Skrevet

Vi har hatt sex hver 2. dag i en uke nå, mulig det blir hver dag ved EL. Dette er vår 1 pp., har IKM ca. 3 okt.

Vi har 2 barn fra før, da hadde vi sex hver dag og begge to satt etter 1pp.

Håper det går like greit denne gangen også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...