fjollefrua Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Inatt gikk jeg i søvne.... Jeg drømte at jeg hørte krafselyder på gulvet, og trodde det var en krabbe som gikk over gulvet mot vinduet... Jeg gikk ut i gangen og inn på kottet for å hente en lommlykt...Visste nøyaktig hvor den var. Hang på laderen på veggen. Gikk tilbake på soverommet, skrudde på lykta og lyste der jeg trodde krabben hadde gått... Da våknet jeg og skjønte jo ikke helt hva jeg dreiv med... Bikkja skjønte jo heller ingenting stakar... Hva gjør mamma liksom oppe klokka 3 om natta og med lommelykt når det bare er å skru på lyset... Herregud..... Har gått en del i søvne før, men aldri leita etter krabber i 3. etasje i en blokk før nei... Denne graviditeten gjør mange rare ting med meg ja...
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hehehe! Nå måtte jeg le! =o) Den var litt bra da! Og en krabbe av alle ting ;p Hi hi
fjollefrua Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 ikke sant... hadde skjønt det hvis jeg var på hytta eller noe... Men er ikke første gangen da... gruer meg litt til jeg får barn, for det kan jo ligge i genene.. Når moren min var liten så skulle hun gå på do ut av vinduet i 2. etasje.... Bare flaks at bestefar vpknet og fikk stoppet henne...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Når jeg var mindre gikk jeg endel i søvne og en gang gikk jeg ned i første etasje og tappet i badekaret. Foreldrene mine var våkne, så mamma kom ut og lurte på ka eg gjorde. "Vatn i badekaret sa eg, skal bada....." Så var det bare å lede meg i seng igjen forsiktig- så jeg kunne sove videre....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Haha.. Er det mulig?? =) *ler* Ble sikkert litt forvirra når du våknet på krabbejakt..
fjollefrua Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 det verste er jo at jeg er fullstendig klar over hva jeg gjør, og jeg husker jo alltid alt som jeg gjør... en gang s gikk jeg og la dyna mi i gangen før jeg gikk tilbake og la meg i senga igjen uten dyne... Sambo bare lo av meg og la seg til å sove igjen... Våknet 20 minutter senere av at jeg frøs.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå