Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 er ikke gravid da.. men etter jeg hadde ks.. så har jeg den pølsa der.. kan ikke gå med noen bukser for det ser helt løk ut når valken henger over buksekanten,og jeg kan ikke ha noen større bukse for da blir den altfor stor i lårene og lengden... FAEN.. har så jævla lyst å bare skjære den bort med kjøkkenkniven.. har prøvd lamote slim inn,men den funker ikke... finner ikke noen sånn hold in greier heller.. og jeg er IKKE stor,veier 64 kilo og er 169 høy.. eneste den PØLSA som ødelegger alt..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hei du! Har du prøvd å prate med legen din. Om du syns den er sjenerende kan du jo søke om å få magereduksjon. Har hørt om mange som har gjort det eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 kan noen legge ut på skravle for meg ???
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 ja jeg syns den er meget sjenerende.. men så tror jeg ikke den kvalifiserer til en magereduksjon.. den er ikke SÅÅÅ stor liksom.. men jeg syns den bryr meg veldig,for den står liksom ikke i proporsjon til resten av meg..syns JEG da.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 ingen som vil hjelpe meg med å svare ...? det er faktisk et seriøst spm... HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg skjønner hvor du er. Prøv dette: Se deg selv i speilet og si høyt at du er flott, vakker, sterk, sprek og sexy. Magen min er deilig. Den har det bodd en baby i. Jeg er fantastisk. Jeg har skapt liv. Min kropp er fantstisk! Prøv det. Fem ganger om dagen i en måned. Nyere hjerneforskning beviser at det funker. Hvis du opplever trygghet og kjærlighet ellers da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå