Gå til innhold

jeg hater magen min.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke gravid da..

 

men etter jeg hadde ks..

så har jeg den pølsa der..

kan ikke gå med noen bukser for det ser helt løk ut når valken henger over buksekanten,og jeg kan ikke ha noen større bukse for da blir den altfor stor i lårene og lengden...

FAEN..

 

har så jævla lyst å bare skjære den bort med kjøkkenkniven..

har prøvd lamote slim inn,men den funker ikke...

finner ikke noen sånn hold in greier heller..

og jeg er IKKE stor,veier 64 kilo og er 169 høy..

eneste den PØLSA som ødelegger alt..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Har du prøvd å prate med legen din. Om du syns den er sjenerende kan du jo søke om å få magereduksjon. Har hørt om mange som har gjort det eller lignende.

Skrevet

kan noen legge ut på skravle for meg ???

Skrevet

ja jeg syns den er meget sjenerende..

men så tror jeg ikke den kvalifiserer til en magereduksjon..

den er ikke SÅÅÅ stor liksom..

men jeg syns den bryr meg veldig,for den står liksom ikke i proporsjon til resten av meg..syns JEG da..

 

HI

Skrevet

ingen som vil hjelpe meg med å svare ...?

det er faktisk et seriøst spm...

 

HI

Skrevet

Jeg skjønner hvor du er.

 

Prøv dette: Se deg selv i speilet og si høyt at du er flott, vakker, sterk, sprek og sexy. Magen min er deilig. Den har det bodd en baby i. Jeg er fantastisk. Jeg har skapt liv. Min kropp er fantstisk!

 

Prøv det. Fem ganger om dagen i en måned.

 

Nyere hjerneforskning beviser at det funker. Hvis du opplever trygghet og kjærlighet ellers da.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...