Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 svigermor sa at hun skulle kjøpe noen sko til nicolai. disse skoene skulle visst være anbefalt av helsevesenet (eller noe sånt) for små barn, som de skulle lære seg å gå i. de skulle visst nesten ikke kjenne at de hadde sko på. kan noen forklare meg hvilke sko det er snakk om her, og evt. vise meg en link?
It's all about me Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Aner ikke hvem hun mener jeg, kanskje Crocs, he he he. men når det gjelser å lære seg å gå er det aller best å gjøre det i i sokkelesten.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Mystisk. Jeg trodde de anbefalte barn å lære å gå uten sko jeg. :/
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 hihi, ja det er klart men som de første skoene du skal gå med ute, var nok det svigermor mente surrer fælt når jeg skriver i dag... får jo ikke med halvparten av det jeg skal skrive, jo. skal sjekke om kanskje det kan være dem, takk
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 når barna har lært å gå, og de deretter skal begynne å gå i, var det jeg mente stinkerbelle
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Ok. Da anerjeg ikke hva det er . Tror iallefall ikke det er crocs fordi de gir ikke nok støtte til ankelen selvom de er gode å gå i da.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 da får jeg bare vente og se hva svigermor finner ut av da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå