Gå til innhold

Stemning for BiM treff på Jessheim 3.oktober ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy å treffe flere i samme situasjon som bor i nærheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ihvertfall!

Skrevet

Så bra :0) vi får holde tråden oppe så flere ser den:)

Skrevet

Har lagt til treffet på BIM treff sidene. Skal hjelpe deg å holde tråden oppe jeg:-)

Skrevet

Så bra:) Da holder vi den opp:) Vi kan jo treffes selv om det kanskje ikke blir så mange:)

Skrevet

dytt så flere ser :)

Skrevet

Hei er det ikke mulig og sette opp ett treff som nå i nærmeste framtid da??? Det er så lenge til!!! Noen andre som stemmer for det??

Skrevet

Jo det er sikkert mulig det :) Tenkte det var greit at det var lit forvarsel slik at man kan holde av den dagen, men om det er stemning for å ta det litt før er jeg med på det :)

Skrevet

Er med på det jeg.. Hva med 24,25 eller 26 september? Jeg kan ikke før det ihvertfall.

Skrevet

Jeg kan alle de dagene om det er litt på ettermiddagen :)

Skrevet

Mandag 24 september kl 18.00 da? Er det noen dager det passer for deg på dagtid engel24_februarbaby?

Skrevet

Jeg jobber mandager og tirsdager, men har fri onsdag-fredag :) jeg er hjemme fra jobb ca. 15:00. Hva med 26.september ? da er jeg hjemme på dagtid om det passer for dere ?

Skrevet

Heisan, jeg holder også til i nærheten og vil veldig gjerne være med på treff :-) Jeg jobber til forskjellige tidspunkter fra uke til uke (15, 16 eller 18), men ser jeg det passer så kommer jeg! Blir tidspunktet i såfall oppdatert på BIM-treff siden?

Skrevet

Det blir oppdatert på bim-treff siden ja:-) Koselig at det er flere som vil være med:-)

Skrevet

Ser treffet er oppdatert på BIM-trefff siden :0) Jeg er med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...