Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hei! Vet dette er veldig individuelt.. Men er det vanlig å få mage rundt ca 3mnd på vei med nr2? Husker jeg hadde ei veninne som allerede hadde fått en skikkelig gravidmage da hun var 3mnd på vei =o) Med nr 2 da Venter selv min andre, og er spent på når kulen kommer Er bare 6+3 enda da =o)
Stary Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Dette lurer jeg også på !! Men jeg skjønner ikke hvordan det går, for i uke tolv skal jo livmoren være såvidt ved skambeinet.... hmmm? Er med andre nå, i uke 5..
Filippa K Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Jeg er i uke 16 med nr. 2 nå, begynner å bli synlig gravid. Den lille kulen nederst på magen kom veldig fort. Sist så jeg ikke gravid ut før uke 22-23, så det er jo endel tidligere denne gangen! :-)
håper på fulltreff Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Tipper dette er veldig individuelt. med første man måtte jeg i mammabukser fra uke 9, men nummer to var jeg nesten 5 mnd på vei. Stor forskjell, og det betyr nok helt sikkert en del om du må "spise deg ut av kvalmen" eller ikke. Lykke til. Kulen kommer nok snart.
Adriansmor med tulla Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 hadde mage i uke 11 of jm sa at det var vanlig og få fort mage med nr 2 for livmora er alltid litt større etter en graviditet
mammantilverdensbestebarn Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 magen kom faktisk tidligere med førstemann enn den ha gjort nå med andremann. Er 20 uker på vei nå, og endelig kan man se at jeg er gravid. Men som du sier er det vel veldig individuelt... og tydeligvis forskjell fra gang til gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå