Neetamor-mednyspire Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 er de siste dagene vært utrolig plaget av vonde kynnere, mest om kvelden og våkner om natten av de.. flere som har det slik? skal det være slik?
storkenerpåvei. Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 hvor langt er du på vei da?? kynnere skal edentlig ikke gjøre vondt..men de kan bli ganske så kraftige og vonde nermere terminen "modnings rier" selv er jeg i uke 31 og har noen vonde..strammer og stikker under magen og et trykk i brystet hver gang det skjer.jeg har vert å sjekket det ,men dette er nok bare normalt for å vere meg.hadde også veldig sterke kynnere med 1st man også...så alt er litt ettersom pers også..men er du i tvil bør du snakke med en lege
Neetamor-mednyspire Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 er høygravid i morgen faktisk.. =) så det nærmer seg, sist hadde jeg kynnere 3 døgn før jenta kom- men de var ikke vonde.. skal heldigvis til legen i morgen=) de gjør sikkelig vondt og det presser i bekkenet..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg våkner også om nettene av slike modningsrier.. Er slitsomt og går utover nattesøvnen, men jeg håper de ikke er bortkastet! Jeg har hatt det slik i tre uker nå. Fikk beskjed av jm at så lenge de ikke var regelmessige og gikk over etter en stund var det ikke noe å bekymre seg over. Nå er jeg fødeklar og har fått beskjed om å ha litt is i magen når jeg har det slik, ofte er det falsk alarm. Men ta det opp med jm når du skal på kontroll. :-)
Isacog Mamma`n sin<3 Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg og sliter med vonde kynnere og søvn, igår trodde jeg nesten det var rier, for det gjorde så sykt vondt, og fikk skikkelig vondt i rygg og mage(nedtrykk) men, det ga seg. Du er i alle fall ikke alene om vonde kynnere..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Har hatt det slik flere dager/netter på rad.... Men i natt var det ganske rolig.... Håpet på at det var fødsel i gjære, men den gang ei.... Skjønner vist på andre at dette kan være ganske normalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå