Gå til innhold

Må bare si det til noen

Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg blir snart gal. Alle på jobben spør og graver om jeg ikke skal ha fler barn snart. Det er på tide nå sier alle. Jeg har en datter på 18 mnd. Men det de ikke vet er at jeg har prøvd i 9 mnd uten å lykkes. Og det er ganske slitsomt psykisk . Negativt måned etter måned. Og ikke nok med det nå er det to stykker som er gravide på jobben og jeg er så utrolig missunlig. Jeg klarer ikke å glede meg på deres vegne. Ikke noe morro. Jeg synes alle blir gravide utenom meg. Å jeg vil så gjerne bli gravid jeg også, men får det ikke til. Jeg brukte 8 mnd på datteren min, så jeg vet det tar lang tid. Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg noe om det de sier! Har det sånn selv, og jeg sier bare at samboer ikke er klar enda. Da tier dem stille!! Er fryktelig slitsomt...

Skrevet

Jeg skjønner deg.. Alle maser på meg også. Har vært gift i 2år, og alle spør når jeg skal bli gravid.. Jeg er så lei av å høre det!! Og finner alltid på en unnkjyldnig. F.eks... har ikke tid enda... Men sannheten er at vi prøver!! Snart i 4pp nå... Lei allerede jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...