Gå til innhold

Treng noen å vurdere sammen med meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig harde kynnere, minner meg mye om de første riene. Fikk aldri helt opplevd de gradvise riene forgje gang siden alt skjedde så fort. Det ble intens med en gang og over på 1t 45 min. Men jeg gikk i noen dager før med ordentlige tak, og sånn kjennes det ut nå også. Jeg er bare 34 +3 så det er tidlig enda, men de er ikke regelmessige så jeg er liksom ikke så urolig for at noe skal starte. Men det jeg tenkte var at jeg kanskje skulle ringe føden i morgen (ligger 5 min unna) å høre om det ikke er noen der som kan sjekke meg om evt disse kynnerene påvirker livmorhalsen...? Eller skal jeg bare se det ann, lillegutt kommer jo når han kommer, men hadde liksom vært litt betryggend å vite at han venter i iallefall 3 uker til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare i uke 31..Og har samme problem..de siste 2 dagene har kynnerene forandret seg i styrke og lengde..Tror jeg skal ringe føden i morra for å høre..er så skummelt når det enda er 9 uker til termin...

LYKKE TIL!! :o)

Skrevet

hvis du vet at det er kynnere og ikke rier så ville jeg sett det an.Jeg var oppe på føden 3 ganger før det virkelig gjalt!

Denne gangen vet jeg at det er normalt :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...