♥Cutepia lykkelig♥ Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Er så spent:D Men også veeeeeldig nervøøøs:S
Påtjukka og Tobias Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg også har 9 dager igjen til termin!!! Synes den siste tiden har gått så fort.... Ja enig med deg...er så spent... Lykke til....
LuRiFaXeN Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 3 dager t termin her..e kjempe spent håpe h*n kåmme snart..sånn i kvell kansje hehe... lykke t me deg å fødsel framover då de ska nåkk gå så fint så
♥Cutepia lykkelig♥ Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Takk^^, D går nok bra ja:D
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 ja 8 dager til termin her hos meg, har hatt mye nedpress de siste dagene og noe jeg trooooor er modningstegn.... vært ute å gått en lang/kjapp/litt voooond tur nå, så nå er det bare å benke seg for å se jordmødrene strax... Er ganske nervøs selv også, men tror jeg kommer til å bli ganske LETTA når det først skjer også.... Masse lykke til til dere som er like om hjørnet.... DETTE FIXER VI!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå