Gå til innhold

hva synes dere om guttenavnet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dylan (ja, som han i beverly hills 90210)

 

etternavet er utenlandsk, men kort og enkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et fint navn, men kanskje litt vel amerikansk?

Skrevet

hei,

 

jeg synes at navnet er kjempe fint ;)

Skrevet

Til en gutt med utenlandsk etternavn, passer det ganske godt synes jeg. Navnet er litt uvanlig i Norge, men ikke fremmed så aler klarer å si det :)

 

Venter selv barn med to-nasjonal bakgrunn og kommer til å velge et internasjonalt navn, selv om vi nok kommer til å velge et navn som ikke er så 100% engelsk/amerikansk, og som kan uttales like lett på begge våre språk (engelsk/norsk).

 

I alle fall tror jeg det er lurt å velge et internasjonalt navn til barn som har utenlandsk utseende eller utenlandsk etternavn. Det er så mange som blir unødvendig forvirret ellers. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...