drømme_mamma er gravid Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Dylan (ja, som han i beverly hills 90210) etternavet er utenlandsk, men kort og enkelt
dolly29 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det er jo et fint navn, men kanskje litt vel amerikansk?
gutt 08, jente 11 Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 hei, jeg synes at navnet er kjempe fint
Linaria Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Til en gutt med utenlandsk etternavn, passer det ganske godt synes jeg. Navnet er litt uvanlig i Norge, men ikke fremmed så aler klarer å si det Venter selv barn med to-nasjonal bakgrunn og kommer til å velge et internasjonalt navn, selv om vi nok kommer til å velge et navn som ikke er så 100% engelsk/amerikansk, og som kan uttales like lett på begge våre språk (engelsk/norsk). I alle fall tror jeg det er lurt å velge et internasjonalt navn til barn som har utenlandsk utseende eller utenlandsk etternavn. Det er så mange som blir unødvendig forvirret ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå