Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Må man bruke feriedager (har ikke for mange av de) eller har man krav på fri uten lønn?? Noen som vet?
___ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Så vidt jeg vet må man bruke feriedager.
Gjest ->>- Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ikke en dritt. Du må med andre ord ha en hyggelig arbeidsgiver som gir (lønna) velferdspermisjon, eller ta ut ferie.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 men fri uten lønn har du krav på.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 kan søke permisjon uten lønn. er vel kvalifisert som velferdspermisjon tenker jeg.
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 DVS. at der ikke er klare regler på dette?????
Bøggly Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Tror ikke Norges lover sier noen ting om fri ved planleggingsdager, så det kommer nok ann på permisjonsreglementet hos arbeidsgiveren din. Dette reglementet er ikke ens for alle arbeidsgivere, så derfor må du nesten sjekke med DIN arb.giver. Hos min arb.giver har vi ikke krav på permisjon med lønn. Har aldri prøvd å søke uten lønn, for jeg har heller tatt ut ferie (kommunal sektor)
Fire småtroll Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Jeg jobber i butikk og min arbeidsgiver følger regler og tariff til Handel og kontor slavisk.. Vi har krav på fri uten lønn, velferdspermisjon. Hva slags jobb du har, hvor du er ansatt og om du er organisert kan ha noe å si her, så du må nesten høre med arbeidsgiveren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå