JordbærMamma Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Da er jeg her igjen... Fikk blødning i 14. uke, viste seg at lille spire i magen hadde sluttet å leve i uke 8... Kroppen min hadde bare ikke oppfattet det. Utrolig trist selvsagt,ti men det var jo sannsynligvis noe galt med den lille spira så den ikke kunne leve opp, da er det jo greit at det går som det går så tidlig... Vi går i allefall på med nytt pågangsmot, gleder meg til å være her med alle dere positive damer!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Det var veldig trist å høre. Føler hvirkelig med deg.Vi får produsere masse kjønnsmodne hormoner hele gjengen å håpe på flust av positive tester fremover.....
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Ja, vi skal støtte hverandre! Det var veldig trist at du mistet, men desverre gjør kroppen som den vil uten at vi kan bestemme noe med det. Bra du har godt med pågangsmot! Stor klem til deg, og lykke til videre!
Juicy med spirer! Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Huff, så trist Lykke til med videre prøving! Du lykkes skal du se
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 uff da... lykke til med nye førsøk, og som jeg måtte tenke når jeg mistet i uke 11 var bare at det var en grunn for at det skjedde... og bedre lykke neste gang.. ehee håper du får det til litttttt raskere igjen enn meg da... hehe...
JordbærMamma Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Tusen takk for all oppmuntring, vi har heldigvis en frisk og god sønn som blir 2 år neste uke! Det er i alle fall nok å henge fingrene i, istedet for å bli gående å tenke... Lykke til med neste pp alle sammen!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Jeg forstår deg så godt, det er utrolig vondt å miste, ikke minst siden du var så nerme de magiske ukene. jeg håper du blir gravid igjen og at det denne gangen skal gå bra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå