Stripepus Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Jeg er i sjokk.. Her er mine symptomer som altså ikke var innbildning likevell: Tretthet, mennsmurringer, stikkninger i livmor, stikkninger i pupper, sulten, andpusten, og en anelse kvalm. Baystøv:*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
L<3E<3 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer så mye. lykke til:). suger til meg babystøv!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer så mye :-)
Gjest Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Grattulerer så mye og lykke til. Når hadde du ikm?
jentahans Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 GRATULERER:) SÅ KOSELIG. KOS DEG MASSE OG NYT DET Å VERE GRAVID.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 gratulerer så masse... suger til meg bbaaaaaaaaaaaaaaby støøøøøv.. hehe men når hadde du IKM siden du testen på kvelden og det ble positivt svar???? lykke til videre klem
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE!!!! Jeg hadde IKM igår, og venter spent litt til jeg... Ingen ten til TR heldigvis! Vi får se =) Lykke til på ferden =)
Stripepus Skrevet 12. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2007 Hei, hadde IKM på mandag. Har gått på pergotime og har ventet på blodprøve resultater ang. EL. Svaret har latt vente på seg, så ikveld tok jeg bare en test:) Ble positivt overrasket. Når man venter det minst. Føles litt surealistisk..
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 GRATULERER:-) håper jeg skriver et slikt innlegg om ca 1 uke!!!
Stripepus Skrevet 12. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2007 Lykke til til dere også
Blå + en i magen Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 GRATULERER!!!! Testet også akkurat positivt og er i sjokk selv, hehe. Noen av de samme symptomene som deg... Ønsker deg masse lykke til!!
Tobarnsmammaen Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Gratulerer så mye, kos deg med den lille spiren som snart blir stor!!! Og takk for fint svar på mitt spm ang tvilling SA. Jeg tar en test i morra for å se om jeg er gravid uansett. For å være på den sikre siden. Men har lite tro på det. Kos deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå