*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg har hatt svært uregelmessig mens de siste mnd. har hatt mellom 28,36 og 44 dager mellom hver mens de siste mnd. Hva skjer??? noen andre som er i samme bås? prøver å bli gravid,men med slike sykluser er det jo ikke så lett :-) noe galt med meg. Please svar. Frustrert jente
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Hei, Som deg har jeg variert fra 25 til 43 dager siden januar. Jeg tror jeg har stabilisert meg på rundt 36, men klarer liksom ikke innfinne meg med så lang syklus. Tror annenhver dag teknikken gjennom HELE syklusen er bra, for da risikerer man ikke å bomme totalt på EL når mensen blir forsinka! Det skal i allefall jeg prøve neste måned. Lykke til. Ps. min har også normalt vært stabil, men har hatt litt uregelmessig liv dette halvåret - så jeg tror det kan ha noe å si.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 takk for svar.:-) Får håpe at det kan klaffe med annehver dag. Har pealy,men der er det ikke vist at jeg har hatt eggløsning de siste mnd. kan dette ha noe med de lange syklusene å gjøre? har hatt eggløsning før jeg fikk uregelmessig mens.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg vet ikke helt hva pealy er? Det er selvsagt en mulighet for at du ikke har eggløsning, selv om du sikkert har det. Har du tempet? Da kan du se om du har hatt el? Selv om jeg har uregelmessig syklus, så er jeg ganske sikker på at jeg har EL fordi jeg kan kjenne det. Kan du kjenne noe rundt EL tider?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 pearly er en fruktbarhetsmaskin. Den måler temperatur og regner ut når eggløsning og mens skal finne sted. ja jeg kjenner når jeg har/tror jeg har eggløsning. Har slimete utflod,stikking i magen osv,men tok eggløsningstest i tillegg,negativ. tror du jeg kan begynne med pergo? eller...
emporium Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 akupunktur kan få orden på rotete sykluser verdt et forsøk =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå