Gå til innhold

I dag kommer JORDMØDRE!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Hvem skal se?!!

Gleder meg til å slenge meg ned på sofaen...snuppa har sovnet allerde:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad gubben vil se på fotball. For å bli minnet på de onde damene jeg møtte på sykehuset, det trenger jeg ikke. Jeg foretrekker å tenke på den ene jeg kanskje kan tørre å be om hjelp hvis jeg skulle blir gravid en gang til.

GRØSS OG GRU. Men de er sikkert hyggelige når de blir filmet.

Skrevet

Onde damer??? Hvor fødte du? Hva skjedde?

Skrevet

Ille at du sitter igjen med den oppfattelsen. Ikke noe koselig med en lite hyggelig jordmor, jeg byttet selv, kunne ikke fordra kjerringa...

Men er vel flere hyggelige enn onde jordmødre kan jeg tenke meg...

Skal se programmet, gleder meg :o)

Skrevet

jeg skal også se:)

(Må se hva jeg har gått glipp av, keisersnitt 10 uker før terminen;) Var derfor ikke innom hverken fødeavd eller barselavd)

Skrevet

Har sett det programmet ett par ganger, men vil bare gråte når jeg ser det. Ikke fordi jeg hadde en fæl fødsel, tvert imot. Det er bare så fint! Huff jeg har blitt skikkelig emosjonell etter jeg ble mor!

Skrevet

Jeg skal se! Fødte på samme sykehus som serien er filmet, så det er stas å se igjen kjente ansikter!

Skrevet

JEG skal!

Jeg GLEDER meg sånn til det. Det var en så fantastisk opplevelse å føde, og jeg blir skikkelig rørt når jeg ser slikt i etterkant.

Syns egentlig synd i de som av ulike årsaker ikke får føde vanlig og må ta keisersnitt. De går glipp av en herlig opplevelse.

Ikke at KS ikke er en herlig opplevelse for noen (eller det er vel det å se barnet som er herlig, ikke selve KS), men de får jo ikke opplevd selve fødselen. Jeg er i hvertfall glad jeg fikk føde.

Uttrykte meg kanskje litt klønete her, men jeg mener ikke å tråkke KS-folka på tærne altså. Jeg bare ville aldri vært uten fødselsopplevelsen selv.

Skrevet

ikke lenge til nå:-)

Skrevet

Jeg sitter klar nå jeg, det er kl. 1955 det begynner?..som forrige gang. Jeg blir også litt sentimental når jeg ser ekte fødsel, tenker tilbake til min egen fødsel. Den første tiden er så spesiell men går så fort over.

Min lille gutt er ikke så liten lenger.:

Skrevet

Ja, gleder meg, bare 5 min til. Sist var jeg rørt til tårer

Skrevet

Prøv å si nei til å bli tatt på og stukket i armen av ei som akkurat har tatt på en annens ferske blod (på brystet av den hvite frakken). Og prøv og be dem vaske hendene (i henhold til sykehusets rutiner) før de undersøker din nyfødte unge...

så skal du se på faenskap.

Hvis dere tør.

Skrevet

Er midt i fotballkampen da, men mannen har gått med på en kamppause. Snille han :-D Hihi...

Skrevet

haha..min mann er heldigvis i nordsjøen så her er det jeg som bestemmer tv en:-)))

nå begynner det!!!!!

Skrevet

Oi, oi, oi, høres en smule bitter ut du. Godt ikke alle hadde en slik opplevelse.

Vi ser fotballkampen og tar JM opp på dvd, og ser den sammen etterpå. I pose og i sekk :-)

Skrevet

TAKK for paaminnelse. Vi faar ta det opp vi da - vil se fotballen naa. Saa har jeg heller noe aa kose meg med i morgen tidlig :-)

Skrevet

Ikke bitter. Forbannet. Med god grunn.

Skrevet

Nei, jeg sender ikke inn klage. Jeg passer på meg selv og mine barn i møte med helsevesenet fremover.

Og takker høyere makter for at vi er sunne og friske!

Per Egil Hegge har forresten skrevet bok om sitt møte med helsevesenet. Han sier det er det verste som har skjedd ham i livet.

Jeg tar ikke den kampen med mindre jeg må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...