Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Stiger den litt? Hvor mye? Når begynner den å stige etter EL?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 den stiger.... også kan man ha temp dipp ca 7 dager etter el... bruker du FF ?
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Hmmm... hva er temp dipp og hva er FF?? Skjønner jeg ikke er helt oppdatert her,,, :-) hihi!
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Jeg har 3 dager igjen til IKM, hvor mye bør tempen ligge på nå da? (hvis jeg håper på graviditet...?)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Tok tempen med digitalt termometer nå, hadde 37,5... kan det bety noe da??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 du må først teste om morningen med engang du våkner... også må du ha temp måler med to desimaler.... FF er fertility friend og temp dipp er at tempen stiger etter el men synker f.eks 0.4 dag 7 etter el... er dårlig i å forklare men iallefall temp hver morgen på ca samme tid
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 hva du bør ligge på når det gjelder om du er gravid eller ikke er fra person til person... men bruker du FF er det mye lettere å følge med FF regner ut en "coverline" for deg, altså hva tempen din bør ligge på for å se tegn til graviditet... synker den under coverlinen er det mindre sannsynlighet for graviditet håper du fikk noen svar og skjønte noen ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå