Gå til innhold

Superglad, hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at du hadde termin 22/9-2007. Nå vil det si at det nærmer seg. Jeg lurer på hvordan du har det om dagen. Gruer du det ikke til fødselen nå? Du som i TV-programmet at du hadde sånne smerter at noen kunne like gjerne ha kappet av deg armen. Men likevell sa du i vår at du vil gjerne føde ditt andre barn uten noen bedøvelse. Velbekomme sier jeg. Bare vent, hvis du får så vondt denne gangen som du hadde første gangen, vil du virkelig pines og plages sånn frivillig. Vil du virkelig ikke be om lystgass engang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Nøffemor :-)

ul-terminen er satt til 26 september så det er enda 14 dager igjen.

Jo her går det fint, går å kjenner etter vondter hver dag, å hver gang litt murring kommer sitter både jeg og sambo å håper på at det skal bli mer å værre :-)

Har opprinnelig lyst til å føde uten noe som helst ja, selv om smertene er sinnsyke. Men klarer jeg det ikke så tyr jeg til lystgassen ja, det var jo min beste venn under fødselen sist.

Du kan slippe å uroe deg om at jeg får smerter når jeg føder, jeg vet nøyaktig hva jeg går til, å jeg gleder meg!

Snart får jeg sinnsykt vondt, og så får jeg holde gutten min i armene mine ikke lenge etterpå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...