Brillemamma Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Mistet idag,11 uker på vei. Er så utrolig trist nå!( Hvorfor må slikt skje da?? Helt forferdelig! Ønsker alle her inne lykke til videre i sv.skapet,og håper jeg kommer inn igjen her om ikke så lenge....
Gjest Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Uff, det var leit. Vet hvordan det føles, har mistet selv flere ganger. Håper du snart blir gravid igjen, lykke til
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Gu, beklager så masse!! Kjempe trist å høre.. mistet selv i uke 11. skulle hatt termin nå på fredag, er ikke noe gøy! Håper du kommer deg greit igjennom det og at vi snart får se deg her med en ny spire!
line_n & sara Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 så leit!! *trøsteklem* og husk, du er hjertelig velkommen på bim som prøver, og da!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Kjære <3Klompen&Meg<3 Det var ikke meningen at det skulle bli noe denne gangen... Huff, så leit det var å høre ( Stå på videre! Håper du dukker opp igjen snart! Klem til deg
Brillemamma Skrevet 12. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2007 Takk for tanker dere. Har heldigvis verdens herligeste guttepjokk på 1år,han får frem smilet i meg selv om jeg er aldri så trist nå... Satser på å være tilbake om ikke så altfor lenge...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Stakkars deg Vet at det er tungt å miste - har mista 2 ganger selv. Håper du snart får en ny spire i magen. Ta godt vare på deg selv nå, og lykke til. Håper du kommer tilbake snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå