baneklar19 Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 jeg er en jente på 19 år som ønsker så utrolig sterkt å bli gravid. jeg og forloveden min prøver og prøver men det skjer ikke noe i magen min. hvorfor? jeg gikk på microgynom vet ikke om det er mini pille eller p-pille? men jeg ønsker meg en liten!! har dere noen råd å gi meg?? mvh baneklar19:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ha sex, ikke stress, da går det hvertfall ikke. Ikke tenk så mye på det, da klaffer det før du aner det Bruk EL-tester. Er i min første pp nå og jeg tar det heeeeelt kuli;) Lykke til!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 hehe.. jeg gikk også på microgynon (som er p-pille!), er 19, forlovet og vi prøver å få barn, så litt match der.. men vi har ikke prøvd før da, dette er første måneden så spennende.. jeg er jo fersk på dette selv, men de sier jo sex hver dag, spes under eggløsning.. det kan du lese mer om.. ikke stresse med det.. er ikke så mye mer du kan gjøre.. hvis det tar over ett år kan du vist gå til utredning, men det kan ikke jeg fortelle deg så masse om.. Men ha sex og kos deg du, finn ut når du har el, og bare ta tiden til gode lykke til.. håper du får en liten spire snart da
L<3E<3 Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Heihei. jeg gikk også må microgynon, er 19år og forlovet. vi har prøvd å prøvd, men sjer ikke noe her heller:(. prøvd 1års tid vi nå.. så jeg er kanskje ikke den rette til å svare på hvordan du skal bli gravid:) hmm.. klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå