Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Sluttet med pilla for en uke siden, og ønsker å begynne å prøve nå. men er redd pilla har gjort syklusen min ustabil, slik at det kan ta to år før jeg kan bli gravid.. hvordan vet jeg når jeg kan bli gravid igjen? utenom el-tester. kan jeg bli gravid ved neste el?
tussemor <3 <3 Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Ja selvfølgelig kan du bli gravid ved neste el Det med usatbil syklus varierer fra person til person..noen kan slite måneder og kanskje år før syklusen blir normal igjen, mens andre får stabil syklus med en gang etter pilleslutt. Blir det sånn at du ikke blir gravid etter noen måneder, eller ikke fått tilbake mens, kan du kontakte lege for å sjekke om du har EL...har du ikke det får du hjelp til å sette den igang
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 tusen takk :-) lettet på frykten for å ikke bli gravid på lenge.. har vært av pilla 2 ganger i løpet av to år, ene gangen 3 mnd, andre gang 1 mnd.. ulike grunner, men mensen var like regelmessig de 3 mnd jeg gikk uten, så håper det betyr at alt er som det skal være
Juicy med spirer! Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 ja nå ble jeg også lettet Håper det skjer fort med oss begge!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 ja, og lykke til til deg også :-) jeg er så utolmodig og babysyk.. er redd det ødelegger noe, hehe
bendis Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 Har også nettopp sluttet på pillen og er ganske utålmodig... Er så klar nå, at selv om jeg vet det det ikke er alle som er like heldige første pp, så håper jeg at vi er noen av dem som er heldige...
mamma til 2... Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 jeg ble gravid på første forsøk etter at jeg sluttet på pillen. så det er mulig:)Lykke til:)
Frk Vims Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Med to av tre barn ble jeg gravid på første forsøk etter btuk av p-pillen. Det går ann! Lykke til!!
Gjest Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 tusen takk vi har en spennende tid foran oss
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 gikk på pillen i 6 år og slutta nå i mai, ble gravid på andre forsøk, men mistet etter uke 6. prøver igjen vi..lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 huff, leit at du mista ( men håper det går like fort denne gangen, og at alt går bra :-)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 ja et er leit, men..sånn er det desverre..håper det ikke går så lang tid nei, er utålmodig jeg nå..hehe..blir helt dårlig når jeg ser de store magene:) har ikke fått tr enda, men aner ikke når den skal komme. skulle kanskje venta til jeg fikk den igjen, men greide ikke det..hehe..har noen symptomer (tror jeg,hvis det ikke er innbilning:) som hodepine,stikkninger i siden på magen,sinnsykt trøtt, men det er vel kanskje innbilning...
Hannahs-mor06 Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 jeg sluttet med yasmin sommeren 2005 og ble gravid februar 2006, uten at mansen hadde kommet tilbake etter p-pille slutt!! dette er i følge legen veldig unormalt, ikke vet jeg;) men for meg tok det altså rundt et halvt år..
manne80 Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 hei,jeg sluttet på pillen i august etter mange års bruk og ble faktisk gravid med en gang, tror det nesten ikke selv enda,men det går altså ann:-) Håper bare det går bra fremover. Lykke til til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå