akicha Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hvorfor trodde dere at dere hadde el den dagen dere trodde? Og hvor stort avvik? Jeg har hele tiden vært så sikker på dagen, men nå har jeg blitt usikker gitt... Tenk om jeg ikke blir gravid fordi jeg tar feil...??? Jeg tror jeg har el siste dagen med eggehviteutflod (jeg kan ha det i 4-5 dager på det meste) og jeg blir gjerne øm i magen den dagen også. Men kanskje jeg tar feil?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Du kan ta feil ja. Den eneste måten man kan vite sikkert når EL er er når man temper. Jeg tar temperaturen, så da kan jeg etter hvert se nøyaktig hva dag jeg hadde EL på
akicha Skrevet 12. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2007 Hvordan gjør du når du tar tempen? Vanlig temperaturmål? Hvor ofte? Og hvor mye er det i forskjell når du har el?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 mye informasjon på pernille.info Det er viktig at når du begynner at du IKKE sammenligner dine temperaturer med andre sine, det er hvordan dine temperaturer er i forhold til hverandre som betyr noe. Lurer du på noe underveis så kan jeg gladelig svare deg
akicha Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Jeg syns det høres ut som mye jobb jeg... Hva syns du? Skal spørre mer hvis jeg lurer på noe når jeg har lest litt på pernille :-)
akicha Skrevet 12. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2007 Når har du el i forhold til elsymptomer?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 det er ikke mye jobb. Når du har kommt inn i det så legger du ikke særlig merke til at du gjør det spør du meg. Kjøp deg en tempmåler med to desimaler (www.billige-tester.dk). Legg den på nattbordet, still klokken din til samme tid hver dag. Når den ringer tar du tempen og noterer den ned og legger den ned igjen dersom du ikke vil stå opp. I løpet av dagen fører du den inn i ett tempe skjema, ville brukt www.fertilityfriend.com hadde jeg vert deg. det er kjempe lett og ikke tidkrevende i det hele tatt, berre litt uvant i begynnelsen. Ellers varierer mine symptomer i forhold til EL, men de fleste gangene er de der dagene før EL
hope2 Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 Går det an å ha el-symptomer flere dager etter el?? Jeg testet positiv på el-test den 5 sep, skulle egentlig hatt el den 10, og i dag har jeg hatt så vondt i korsryggen som jeg alltid får to dager før el/elslimet kommer.. Skjønner ikke helt dette har jeg.. Noen som skjønner??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 kan være egget ikke ble sluppet da du fikk positiv test og at det derfor nå prøver å bli slippet igjen, vanskelig å svare på egentlig, det kan være så mye
hope2 Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Det er veldig frustrerenes dette, når man prøver så veldig å bli gravid.. Få man alltid elslim når egge blir sluppet? Takk for svar:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Nei, dettte kan variere fra person til person og fra syklus til syklus. Jeg får det ikke alltid, som oftest ikke faktisk
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 man kan ikke stole på el testene i hverfall ikke clera blue sine.. jeg har teste om di er korekt.. på dager da dn viste positiv tok jeg en til test like etter og den ble bestandig negativ.. rart ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå