Gå til innhold

BRITNEY'S nye singel: Gimme More - hør den her !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også :) Rødmer ikke, da jeg står for at jeg er fan hehe, er ikke så mange som tør det føler jeg, men, men jeg synes hun er kul ! Som artist !

Skrevet

syns den er kul jeg, lasta den ned i går... hehe

Skrevet

Mente ikke at du er fan og ikke står for det, var mer en generell ting jeg føler :)

Skrevet

Jeg liker sangen også, har likt Britney siden første stund! Syntes synd på henne nå, media graver fram alt som kan svært henne ned! Tror ikke på alt jeg leser om henne!

Skrevet

remixen sammen med T.I var enda kulere. lastet den nettopp ned.

Skrevet

lykkeliten..OMG!!

jeg syns faktisk ikke det var morsomt..

eller jo litt..

(hehe)

men herregud...

han der må være syk i hodet..

Skrevet

DERE MÅ SE DE ANDRE VIDEOENE HANS..

jeg ler meg ihjel her..

klarer ikke slutte.

Skrevet

Kul sang.... Liker dama også jeg da, hehe.... =) Hun har vært litt utav seg i det siste, men hun kommer seg nok opp igjen! =)

Skrevet

Tenk dere da, hun er en mor som oss alle, i tillegg er hun alenemor, pga. en drittsekk uten like ! Denne jenta har alltid vært hyggelig mot all media, mer enn de fleste "stjerner" faktisk, nå har bare alt rast for henne og jeg føler med henne. Tror ikke det er lett å være Brit om dagen, og det hjelper ikke at hele verden vil ha den ned i møkka og ler av det. Mange dømmer henne lett som det, og alle valg hun tar er IKKE ok, men jeg tror de færreste hadde taklet det hun går gjennom nå. Synes jeg ser et stygt avisoppslag om meg selv, det hadde vært så tøft, og hun gjennomgår det 2000 ganger daglig ! Nei huff...måtte hun komme tilbake og ta verden med storm...en ting skal hun ha, hun klarer uansett å holde det gående. Folk vil ha Britney !

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid igjen. Jeg begynt å drømme om Brit brit igjen.... om at vi var bestevenninner og helt lame vanlige ting. Diktet opp masse greier hver natt og til slutt følte jeg at jeg kjente henne..

Jeg syns synd på henne

Skrevet

hun er amerikas nye jacko, siden han ikke bor i landet lengre...og ifjor var det tom cruise! Amreikanerne er best i klassen på mobbing av egne landsmenn!!! at jenta har bæsja litt på leggen kan man vel si, men hvem i pokker har ikke det i løpet av livet? også som mamma!!! hun er en dyktig artist, og selger millioner av plater, så enkelt er det! Trass i hva alle måtte mene om henne som mor og menneske

Skrevet

Jeg elsker den jeg :) Synes den er kjempe kul :) Jeg er britney fan og er stolt av det :D

Skrevet

Så sprøtt. det der med drømmingen skjedde meg også haha !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...