Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 det er ingen trekk på quinnyn vår så lurer jeg på hva dere andre bruker i vogna el på! Synes det er rart å bruke regn trekk når det bare blåser og det ikke er noe regn! Og hva skal jeg bruke om vinteren når det blir kaldere! Alle ideer mottas med takk!
~sjiraff~ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Skjønte ikke hva du mente jeg... Hvorfor skal du bruke trekk på vogna utenom da det regner? Høst, vinter og vår har vi hatt pose i vogna..
Gjest Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 quinny vogna ser så åpen ut, og den har ikke noe trekk sånn som det var på baggen og å ha ungen bare oppi dyn pose og ikke noe trekk ser for det første litt rart ut og for det andre blåser det jo rett opp i den når det ikke er noe trekk... vet ikke om det ble litt klarere nå..
klg,2 boys now:) Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 sånn er bare den vogna.så noen i bhg hadde den med ungene i de andre vognen lå mye lunere så de fleste har kjøpt nye sovevogner i bhg,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå