Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Det har hvertfall min gjort! Jeg kunne ikke få servert noe bedre enn taco før, og nå tåler jeg ikke tanken på det engang. Jeg var også veldig glad i surt godteri, noe som heller ikke frister så mye lenger. Jeg har ALDRI ALDRI likt noe slags kjøtt, dvs. biff, ytre- og indrefilet, stek og slike ting. Men i går, så MÅTTE jeg bare ha biff med BROKKOLI, noe jeg også hater egentlig. Så middag i går var ytrefilet, brokkolig og bernaise Skokolade og også litt bedre enn før Fler som har blitt forandret slik?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg er vanligvis veldig glad i sterkt krydret mat - noe jeg ikke klarer nå. All mat med mye fett, blir jeg dårlig av ved tanken. Så jeg har faktisk gått over til magre kjøttstykker som kylling, svin, kalkun, og hvit fisk. Er jo bare bra det da...hehe.. Ellers så har jeg alltid likt grønnsaker, men nå spiser jeg veldig mye av dette - utroolig godt med rå grønnsaker, og sallater. Er også vanligvis glad i sjokolade, og chips, mens jeg nå ikke er fristet av det i det hele tatt. Håper at det fortsetter slik jeg )
Maria-B Skrevet 12. september 2007 #3 Skrevet 12. september 2007 Var noen ting jeg ikke likte de første mnd, men nå er det meste normalt igjen. Kan ikke få nok taco mat jeg da, spesielt super nachos (som vi skal ha i kveld ) Skulle SÅ ønske jeg kunne spise biff, men jeg liker den medium-, og det er fyfy nå...må jo gjennomsteke den nå, og da syns jeg ikke det er noe godt. Sjokolade har jeg akkurat begynt å like igjen, men ikke så glad i det som før....var en periode bare tanken gjorde meg kvalm :S Det aller aller beste jeg kan få er svinestek med sprø svor...helst bare den sprø svoren da, hehe....LUV IT Gleder meg til det kommer ribbe på tilbud
Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2007 Hehe Ja, fett mat er vondt om dagen. Snakker om fast food og pizza. Æsj! Men jeg spiser ikke sjokolade i uka da som regel, men det er godt når helgen kommer Så drikker jeg bare vann. Brus kan jeg ikke huske sist jeg smakte
Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2007 Hehe, morsomt Svor er digg da, men ekkelt å tenke på hva det er
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 12. september 2007 #6 Skrevet 12. september 2007 her er matveien den samme=)
twoboys & a girl Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Må ha sjokolade og kaker, spiste lite av det før. Elsker pizza, men nå lukter det så fælt. Sist gang fikk jeg dilla på grønne epler og fisk. Alltid vært coka coliker, men da smakte det vann med belegg så drakk ikke det før etter fødselen.
YumYum2 Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 After Eight og eplenektar!!!mmmMMMmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå