Gjest Skrevet 12. september 2007 #1 Skrevet 12. september 2007 Hvor kan man drive med inne klatring? Syntes det høres litt gøyt ut!
LizzyG Skrevet 12. september 2007 #2 Skrevet 12. september 2007 Jeg vet det er klatring inne på Skøyen (naboen til Bilia på skøyen) og ved Asker (mot Slemmestad) bak Skeidar eller hva det er som man ser fra E18.
LizzyG Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Det på Skøyen heter Skøyen Klatresenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå