Gå til innhold

Jepp....hun har visst kolikk:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen i dag på 6-ukerskontroll - snakket med han om problemene jeg har hatt med Milla om kveldene og nettene - han mente uten tvil at det var kolikk. Er jo greit å vite hva det er da og at det kommer til å gå over - men må innrømme at det er tøft å vite at det kommer til å fortsette sånn en stund til...:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, stakkars lille Milla og stakkars dere foreldre! Huff, håper det ikke varer så veldig lenge da. Du får prøve å få litt avlastning på dagen så du kan hente deg litt inn.

Stor trøsteklem

Skrevet

Husker ikke hva det heter jeg nå, men prøvd sånn.. Åååå.. Navnet..

Mini..

Minfom??

Eller noe i den duren?

En ting som virkelig hjalp min sønn var å sette han på magen min, slik at han hvilte på bena mine liksom og bøye han fremover, da kom det masse rap opp..

Skal jeg love deg!!!:)

Ikke sikkert det funker på jenta di da..

Lykke til iallefall!

Skrevet

Kom deg til kiropraktor så fort som mulig! Etter 5 behandlinger på eldste var smertene så godt som borte, litt hang igjen, men var ingenting i forhold til sånn det var... Vet MANGE som har blitt helt friske av det og det etter få behandlinger, og ikke hørt om noen der det ikke har hjulpet =)

Er en veldig flink en midt i sentrum, men kommer ikke på hva han heter, skal prøve å finne det ut...

Skrevet

Ja, jeg gir henne minifom.

Skrevet

Prøvde å søke nå, men det er to år siden vi fikk ham anbefalt på det varmeste (brukte ham ikke pga av litt ventetid og fikk time kjapt hos en rett i nærheten) og klarer ikke huske navnet.

Mulig det er en av de som jobber på Ole Bullsplass Kiropraktorklinikk, for husker at det lå veldig sentralt. Og at kiropraktoren var en mann...

Skrevet

Her fraråder de kiropraktor så langt det ikke er fysisk. så lenge det er lufssmerter skal fysioterapeut klare det helt fint. Vi gikk til fysio, da vi ikke ville behandle henne for noe fysisk, når vi visste det var kolikk, altså luftsmerter. Fysioterapeuten trykket på noen punkter på magen, fikk luften i riktig retning og fjernet blokkeringer hvor luften satt fast. Merkelig nok, så ble hun frisk samme dag. Vi fortsatte med øvelsene så klart. Hver dag ved hvert stell !

Skrevet

HVa med osteopat?

De er utdannet fysioterapi før osteopatiutdannelsen, og det er ikke mye "herjing" med ungen.

Skrevet

huff føler me deg... har en selv på 2 mnd som har kolikk.. d blir en go del skriking og urolige netter ja..han har vert til kiropraktor 6 ganger nå,men er fortsatt ikke bra:( sliter mye.. min første hadde oxo kolikk men håper d ikke varer så lenge da,han ble friskmeldt når han var 14 mnd:(

håper d går over fort hoss lillejenta de,og at dere får roligere kvelder...

jeg bruker litt sukkervann innimellom jeg, for lillemann er så urolig til brystet oxo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...